domingo, 10 de febrero de 2008

Una que és previsora...

"Jo és que sóc previsora", amb aquesta frase molts companys i amics de classe se’n riuen perquè comenten que sempre la dic. Doncs, per variar m’alegro de poder ser "previsora".

Davant del que ens va passar l’últim dia d’edició on no vam tenir sala fins a les 6 de la tarda, i després de comprovar amb els tècnics que tornaven a estar reservades les sales d'Avid, vam decidir posar-nos a treballar una hora abans. Era almenys una manera de que si després no teníem sala, poguéssim tenir bolcat el contingut i posar-nos-hi a les 6 amb la feina més avançada.

Per sort aquesta vegada no va fer falta. I és que a l'apoderar-nos d’una de les sales una estona abans, vam poder-nos quedar en ella. Amb això vam aconseguir el que era ja un miracle: tenir el vídeo acabat del tot el mateix dia de classe -encara no m’ho crec!-.

Vam observar les imatges i cal dir que n’hi havia forces i amb plans prou variats. A més, no vam tenir cap sorpresa inesperada, com plans cremats o imatges desenfocades.

A l'hora de locutar he de dir que al principi no vaig vocalitzar tot el que hagués fet falta, m’hi hauré de fixar més la propera vegada...

Com a valoració final del que ha estat ser un equip ENG durant aquests tres informatius, considero que he après molt i cada peça que hem anat fent ha sortit millor i més ràpid.




Ara faltarà veure
com sortirà el darrer informatiu...



Creuem els dits per demà!!



No hay comentarios: