jueves, 14 de febrero de 2008

Quin desastre amb els cairons!!


Definitivament això de posar els cairons no fa per mi, de fet, m’he sentit molt responsable del resultat final de l’informatiu de dilluns. I és que introduir tots els noms i càrrecs no té en sí gaire complicació. Ara bé, el problema ha vingut quan a la meitat de l’informatiu m’he trobat amb peces que tenien moltes declaracions seguides, i, per tant, molts cairons a introduir un rere l’altre.

Malgrat ser cert que la màquina s’encalla amb facilitat, fet que dificulta molt més el resultat, no tinc massa excusa de com ha anat. En realitat el problema en sí ha estat en un moment determinat on veient el desastre m’he posat encara més nerviosa i tot ha anat molt pitjor.

Per no variar, el que també hagués fet falta és una mica més de coordinació general. Si tothom hagués entregat amb antelació els scripts , l’escaleta hagués estat més ben acabada, amb tots els temps anotats i a mi per exemple m’haguessin pogut avisar millor de quan s’acabava cada peça.

Però deixant l’egocentrisme meu i centrant-me en tot l’informatiu, crec que aquesta vegada hi ha hagut una mica de millora. No hi ha aparegut gaires negres i el so ha entrat prou bé (menys a la nostra peça...). A més, els diferents vídeos que han aparegut es veien molt més millorades, amb plans molt variats i moltes declaracions.

Poquet a poquet, es van polint aquells errors dels primers dies, com les cares dels entrevistats excessivament esbiaixades o aquells plans sense haver fet el balanç de blancs previ.

En definitiva, ara a agafar ànims de cara a ser l’editora del magazine i pensar que per sort, amb la tecnologia d’avui i dia, potser ja no hauré de tornar a posar mai més els cairons en directe.


Aquesta tarda veurem què tal amb el magazine, confio amb el super equip!!

No hay comentarios: